אגף ייעוץ וטיפול

האגף נמצא בבניין המועצה האזורית, בקומת הקרקע ופועל חמישה ימים בשבוע. קיימת שלוחה בבני יהודה שבדרום הגולן בה ניתנים מגוון השירותים עפ"י מערך עבודה שבועי. בנוסף היחידה למתבגרים, קידום בריאות והיחידה להתנדבות נמצאות בקצרין, במבנה נפרד מול המועצה האזורית גולן.
 
מנהלת אגף לייעוץ וטיפול –  אביטל פלכטמן. ליצירת קשר: 050-5589186, 04-6969736 מייל: avitalp@megolan.org.il
 
פקס: 04-6961360 טלפון: 04-6969735
 
צוות המזכירות:
ויולטה אברבנל – מזכירה של מנהלת האגף וצוות הרווחה, מתבגרים, מתנדבים, חוסן וגישור. שלוחה 1 –  meytar@megolan.org.il
        
עדנה טמיר – המזכירה של שפ"ח, השירות הטיפולי והיחידה לקידום בריאות. שלוחה 2- EdnaT2@megolan.org.il
 
ליאת פסח- היחידה להתפתחות הילד. שלוחה 3 –  hitpatchut@megolan.org.il
 
חגית צברי- שמ"ר (שירות משלים רמת הגולן - השירות הינו פרטי).  
שלוחה 4 –  HagitD@megolan.org.il
 
ייעוץ וטיפול

חזון

  • האגף ישאף לפעול למען תושבי הגולן כשירות ציבורי מקצועי וייחודי של טיפול, ייעוץ, אבחון ומניעה, לפרט ולקהילה.
  • האגף יעסוק בהענקת סיוע לתושבים על מנת להביאם למימוש יכולותיהם ושיפור איכות חייהם תוך מתן מענה מגוון תחת קורת גג אחת.  
  • כגוף מקצועי, יפעל האגף בשיתוף פעולה בין יחידותיו השונות להיות מוביל בדרכה,  מתוך תפיסה מערכתית ורב מקצועית המאופיינת בראיה קהילתית, שימוש במגוון התערבויות ופיתוח שירותים מותאמים לצרכים המשתנים של התושבים.
  • כגוף ציבורי, יפעל האגף, בהגינות ובדיסקרטיות, ללא משוא פנים, באחריות מקצועית, בשקיפות, יעילות, נגישות, תוך הקפדה על אמות מידה מקצועיות ושיקולים ענייניים בלבד, תוך שמירה על כבוד כלפי התושבים.š
  • צוות האגף יעשה כל שביכולתו כדי לאפשר לציבור שירות זמין ונגיש, תוך מתן מידע לתושבים על זכויותיהם והדרכים למימושן.
  • האגף יקיים סביבת שירות נוחה ומטופחת, תוך דאגה לגישה נוחה לקבלת השירות מבחינת הזמן והמקום, לרבות לאוכלוסיות ייחודיות ו/או בעלות צרכים מיוחדים.
  • אגף ייעוץ וטיפול יפעל לספק מענה ממוקד ומקצועי לפונים אליה, במאור פנים, בנדיבות ובנפש חפצה, תוך הסתמכות על גישה מעצימה, שמירה על קשר עם השטח, גישה פלורליסטית, חדשנית ויצירתית, תוך שמירה על עקרונות שווי ערך האדם, רגישות, אמפטיה, אמונה במטופל, יושרה, שותפות ורציפות בטיפול.
  • לצורך כך, מחויבת המחלקה לפעול ללמידה והתמקצעות של עובדיה, שיתוף פעולה בין העובדים, קיום תהליכי משוב, שימוש בטכנולוגיות מותאמות, הכשרת דור צעיר של מטפלים ויצירת מוגנות, בטחון ושייכות לעובדיה במקום עבודתם.

עמותת שמ"ר

שירותי אבחון, יעוץ וטיפול לתושבי הגולן
 
עמותת שמ"ר מעניקה מגוון שירותים טיפוליים ברמה מקצועית גבוהה. הטיפולים ניתנים במסגרת עמותה ציבורית מוכרת, בתעריף מבוקר ותחת קורת גג אחת בקצרין וללא צורך לנסוע לחפשם מחוץ לגולן.
 
שמ"ר היא עמותה ציבורית, שהוקמה ביוזמת מח' מיט"ר במועצה האזורית גולן, על מנת לאפשר לתושבי הגולן שירותים משלימים נגישים בתחומי טיפול אבחון ויעוץ.
לאור תהליך גידול האוכלוסיה בגולן והביקוש הרב לשירותים טיפוליים מגוונים הוחלט במיט"ר לקדם את השירותים המשלימים על מנת לשפר את השירות לתושב מטעם המועצה ולאפשר את הרחבת סל השירותים הקיימים בגולן.
עמותת שמ"ר מעניקה מגוון שירותים טיפוליים לילד, נוער ולמשפחה ברמה מקצועית גבוהה. השירות ניתן בתשלום, בתעריף מבוקר וללא צורך לנסוע מחוץ לגולן.
המטרה הייתה לאגד את כל השירותים תחת קורת גג של עמותה ציבורית בעלת אחריות מקצועית, שתספק מענה לכל פניה של התושבים. בנוסף, העמותה מאפשרת לתושבים לקבל טיפולים מהצוות המקצועי המוכר להם ממיט"ר באופן פרטי ללא ניגוד אינטרסים וממטפלים ואנשי מקצוע נוספים מתחומי הטיפול והאבחון.
 
 

 

טפסים

נושא הטופס אגף תאריך יצירה להורדה לטופס מכוון
טופס פנייה לאגף ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס פנייה לאגף
טופס פניה (והצהרה) למחלקת הרווחה ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס פניה (והצהרה) למחלקת הרווחה
בקשה להשתתפות בחוגים או בקיטנות ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - בקשה להשתתפות בחוגים או בקיטנות
בקשה להנחה בטיפולים ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - בקשה להנחה בטיפולים
תעריפון שמ"ר שמ"ר 27.10.16 להורדה - תעריפון שמ"ר
טופס נתוני יסוד לפתיחת תיק רווחה ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס נתוני יסוד לפתיחת תיק רווחה
טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון למעון ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון למעון
טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון לגננת ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון לגננת
טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון להורים ייעוץ וטיפול 27.10.16 להורדה - טופס הפניה להתפתחות הילד-שאלון להורים