הצהרת נגישות

במועצה אזורית גולן נוקטים את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ברחוב שיאון 13 קצרין:

  • קימות חניות נכים במגרש החנייה הצמוד למבנה כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות) ללא מכשולים.
  • קיימות עמדות מידע נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה א' (מרכז ייעוץ וטיפול) ובקומה ב' (אגף הנדסה).
  • שילוט והכוונה: קיימת עמדת מידע נגישה בכניסה למועצה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש

    - בקרוב יתקיימו הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש

 - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם המוקד של מועצה אזורית גולן בטלפון 3254* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

     o דואר אלקטרוני - 109@megolan.org.il
     o פקס - 04-6961535
    o פניה באמצעות "צור קשר" באתר: http://www.golan.org.il/information/contactus/

    o פניה באמצעות הדואר: רח' שיאון 13, קצרין.

    מידע על נגישות אתר האינטרנט 

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.


דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.